Om uw privacy te waarborgen worden alle bestellingen in een neutrale verpakking verzonden. Het pakket wordt binnen 1 a 2 werkdagen na bestelling geleverd door GLS, PostNL of UPS, aan u de keus.
Het pakket wordt aan huis geleverd of, in het geval van UPS, op een Access Point. Wanneer een thuislevering niet lukt vindt u een niet-thuis bericht in de brievenbus en volgt er een tweede afleverpoging of het pakket kan bij een GLS- of PostNL-pakketpunt in de buurt worden afgehaald.
Medicijnen op recept worden altijd zonder verzendkosten verstuurd, in Nederland is dat vastgelegd in de Geneesmiddelenwet. Wij hebben daarvoor een overeenkomst gesloten met GLS. De overige producten worden vanaf een bestelwaarde van €40 gratis met GLS bezorgd. Als u een bestelling plaatst van onder de €40, waarin een medicijn op recept en een overig product staat, wordt de volledige bestelling ook gratis aan u verstuurd.
Als u uw bestelling wilt afleveren in een ander land, vindt u de juiste verzendkosten in de winkelwagen.
Zodra wij uw bestelling versturen ontvangt u van ons een e-mail met een tracking code. Vanaf dat moment kunt u met dit nummer zien waar het pakket zich bevindt of de bezorgopties aanpassen. Om uw bestelling te volgen, klik dan op de door u gekozen verzendoptie en vul daar uw tracking code in:
Als u heeft gekozen voor PostNL of UPS sturen zij u een dag voordat de levering plaatsvindt een notificatie. Daarin kunt u aangeven of u de plaats van levering wilt aanpassen, geheel zonder additionele kosten.
Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen die geplaatst worden op werkdagen voor 14:30 dezelfde dag te versturen. We kunnen helaas niet altijd garanderen dat de bestelling ook daadwerkelijk de volgende dag bezorgd wordt. Bestellingen geplaatst na 14:30 worden de volgende werkdag verzonden. (Bestellingen geplaatst op vrijdag na 14:30 worden op maandag verzonden).
Wij doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te maken. Daarom blijven ze ook terug komen. In het uizonderlijke geval dat er iets mis is met een bestelling; neem dan contact met ons op. Wij kijken graag samen met u naar een oplossing.
Mocht u een probleem hebben met een ontvangen product, leg het probleem dan voor aan onze klantenservice. Wellicht dat we samen het probleem kunnen oplossen zonder dat het nodig is het artikel te retourneren.
Ons team kan de meeste problemen snel oplossen zodat u het product snel (weer) kunt gebruiken. Mochten we het probleem toch onverhoopt niet kunnen verhelpen dan kunnen we naar keuze altijd het artikel vervangen of het bestelbedrag retourneren. De keuze is aan u!
Volgens de richtlijnen van de gezondheidsinspectie mogen eenmaal verzonden medicijnen niet meer retour genomen worden. Om deze reden zijn medicijnen ook uitgesloten van het wettelijke retourrecht. Concreet betekent dit dat bestelde medicijnen, zodra deze verzonden zijn helaas niet meer geretourneerd kunnen worden. Wel kunt u vrijblijvend medicijnen altijd ter vernietiging naar ons terugsturen. Mocht het onverhoopt voorkomen dat u een medicijn krijgt toegestuurd waarvan de verzegeling is verbroken, kunt u hiervan een foto maken en het product aan ons retourneren.
Voor overige producten geldt dat u deze conform de wettelijke regels kunt retourneren. Binnen 14 dagen na ontvangst dient kenbaar gemaakt te worden dat u het product wenst te retourneren. Vervolgens dient het product daadwerkelijk binnen 14 dagen terug te worden gestuurd. Zodra wij het product in goede orde hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag aan u overmaken.
Let op dat veel producten vanwege hygiëne in een verzegelde verpakking zitten. Indien deze verzegeling is verbroken kunnen de producten niet meer geretourneerd worden.
Zorg er bij het terugsturen voor dat u de verzending voldoende frankeert en gebruikmaakt van een verzendmethode met tracking code. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor zoekgeraakte of niet bezorgde artikelen.
Onze klantenservice is bereikbaar op:
Copyright © 2024 medicijnen24.nl gevestigd in Nederland.